اخبار انجمنرویدادها

​برگزاری ۷ مراسم جشن امضا در جشنواره «کتاب ریحانه»

به گزارش خوشه و به نقل از ایبنا، جشنواره «کتاب ریحانه» با هدف الگوسازی زن ایرانی مسلمان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، در کتابفروشی‌های عضو انجمن خوشه سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هفت جشن امضا در حاشیه این جشنواره پیش‌بینی شده است که یک نشست روز گذشته برگزار شد و شش نشست دیگر از فردا تا 26 تیر برگزار خواهد شد.

جلال‌وند با اشاره به برنامه‌های جشن امضا توضیح داد:  جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «خاطرات سفیر» با حضور نیلوفر شادمهری در روز پنجشنبه (20 تیرماه) در کتابفروشی به‌نشر مشهد، آیین جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «نفس» با حضور بهزاد دانشگر در روز یکشنبه (23 تیرماه) در کتابفروشی پاتوق کتاب مشهد و آیین جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «نفس» با حضور بهزاد دانشگر در روز دوشنبه مورخ (24 تیر‌ماه) در کتابفروشی پاتوق کتاب شیراز برخی از این برنامه‌ها خواهد بود.

وی در این زمینه گفت: همچنین  آیین جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «نفس» با حضور بهزاد دانشگر در روز چهارشنبه (26 تیر‌ماه) در کتابفروشی کتاب طلائیه اراک، جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «فرشته‌ها عاشق می‌شوند» با حضور نعیمه اسلاملو در روز چهارشنبه (26 تیرماه) در کتابفروشی کتابستان مترو شهدا تهران و جشن امضا و نقد و بررسی کتاب «دهکده خاک بر سری» با حضور فائضه غفارحدادی در روز چهارشنبه (26 تیرماه) در کتابفروشی کیهان تهران برگزار خواهد شد.

جلال‌وند با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های فعال در طرح، 12 کتاب منتخب جشنواره را با تخفیف 20 درصد تهیه کنند، افزود: کتاب‌های منتخب جشنواره ریحانه نیز شامل  «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند»، «لینا لونا»، «نفس»، «از گشت ارشاد تا چادر المیرا»، «دختران به عفاف روی می‌آورند»، «پنجره چوبی»، «بهشت من کنار توست»، «رنج مقدس»، «بی‌تابی آرزوها»، «باغ خرمالو»، «نرگس» و «خاطرات سفیر» هستند.

وی یادآور شد: در وبگاه انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «خوشه» به نشانی khooshe.org فهرست کتابفروشان فعال (اینجا) در جشنواره کتاب ریحانه قرار داده شده است.

جشنواره کتاب ریحانه از 18 تیر‌ماه آغاز شده و تا 27 تیرماه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه