تهراندسته‌بندی نشدهدنیای کتاب

آغاز پروژه کتابگردی در تهران با کتاب اسم

به گزارش خوشه و به نقل از گروه فرهنگ و هنر مشرق – یکی از علل رونق کار نویسندگان و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب، گسترش نسبی ویترین های عرضه کتاب در این جبهه بوده است. حالا همه کسانی که دنبال کتاب های سالم و محصولات فرهنگی مناسب، کاربردی و ارزان هستند، دستشان خالی نمی ماند و در هر گوشه شهر پاتوق های مناسبی برای دسترسی به آن ها وجود دارد.

خبرنگار مشرق در پروژه «کتابگردی در تهران» به سراغ کتابخوانان حرفه ای رفته و همراه آن ها، راهی کتابفروشی های معتبر و معروف جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهر تهران شده است. در این سفرنامه تصویری شما ضمن آشنایی با زیر و بم یک کتابفروشی، به کمک فرد کتابخوانی که ما را همراهی کرده است، با چند عنوان از بهترین کتاب های آن کتابفروشی هم آشنا می شوید.

پیشنهاد می کنیم بعد از همراهی با ما در این کتابگردی، خودتان هم شال و کلاه کنید و از حال و هوایی که ما تجربه کردیم، بهره ببرید.

در اولین قسمت از این کتابگردی، راهی فروشگاه کتاب اسم (انقلاب) شدیم. همین چند روز پیش بود که سرکار خانم زهره توکلی (دانش آموخته رایانه و فعال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر) ما را با فضای این کتابفروشی و برخی کتاب ها و محصولات فرهنگی آن آشنا کرد. این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، جایی بین خیابان های ابوریحان و فلسطین قرار دارد. این کتابفروشی که کمتر از یک ماه از افتتاح آن می گذرد، بهار پر باری داشته که نشان از آینده ای درخشان می دهد. ان شا الله این کتابگردی ها ادامه دارد…

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه