یادداشت

پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی

پیام تسلیت انجمن کتابفروشان جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی “خوشه” به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی

بسم الله القاصم الجبارین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار و علمدار بزرگ سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و مجاهد سرافراز، ابومهدی المهندس و نیز دیگر یارانش را به حضرت ولی عصر عجل الله و نایب بر حق ایشان، رهبر مسلمانان جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و به همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و فرج آن منتقم غایب از نظر را از بارگاه خداوند متعال خواستاریم.

آمریکای جنایتکار باردیگر چهره خبیث و تروریستی خود را نشان داد و باز حقانیت جبهه مقاومت بر همگان روشن شد. آمریکایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ مجاهدت، ایمان راسخ و قدرت مقاومت جوانان این آب و خاک باعث عقب نشینی و شکست آن در همآورد‌های نظامی گردید، پس از آن از روی ضعف و ناجوانمردی، مقابله فرهنگی و نرم را انتخاب کرد تا جوانان و فرهنگ و قدرت مقاومت آنان را مورد هدف قرار دهد. اما در خواب و خیال باطل بوده است و به فضل الهی و مدد اهل بیت علیهم السلام و خون شهیدان این مرز و بوم تاکنون این تهاجم‌ها و هزینه‌های میلیارد دلاری آن بی اثر و خنثی شده است. زیرا فرهنگ این ملت در روح و قلوب ایشان جای دارد و نه در ۵۲ مرکز جغرافیایی.

اکنون میلیون‌ها نفری که در تشییع سردار دلها رزمایش عظیم خود را به نمایش گذاشتند؛ جان بر کف آماده مقابله با این شیطان بزرگ و شمر زمان هستند.

انجمن کتابفروشان خوشه و اعضای این جبهه نیز ضمن مطالبه #انتقام_سخت از حافظان امنیت و عزت این کشور، همچون گذشته، حتی با عزم و اراده‌ای مضاعف به جهاد فرهنگی خود که مبنای همه جهادها است ادامه خواهد داد.

این جبهه به یاری خداوند در مسیر تربیت میلیون‌ها قاسم سلیمانی در بین امت اسلامی گام‌های خود را محکم‌تر از پیش طی کرده و به فرموده امام خود “اگر در این راه هزاران بار قطعه قطعه شویم از مبارزه با ظلم دست بر نمی داریم و چنگ و دندان ابرقدرت‌ها را خواهیم شکست”.

هیهات من الذله…

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه