چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشه، چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه 27 و 28 دیماه 1402 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
همزمان با رونمایی از پوستر این نشست، محمد راهی مدیرعامل انجمن خوشه درباره چهاردهمین نشست سراسری کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: نشست امسال در سالن جلسات هتل ولایت در مشهد مقدس و با محوریت شعار «فتح قله با حرکت جمعی در تشکیلات ایمانی» و با حضور مسئولان و اهالی حوزه کتاب و مدیران بیش از ۱۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور برگزار میگردد.
وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به عنوان تنها اجتماع کتابفروشان سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه با محوریت برنامه‌های گفت‌وگوپایه و به صورت کارگاهی طراحی شده است و از جمله آن، کارگاه آموزش و ارتقای مهارت های کتابفروشی، کارگاه داده کاوی و بررسی مهم ترین برنامه های کتابی کشور است و نیز مسئولین و متولیان فرهنگی کشور  به این نشست جهت تبادل نظر و حل مسائل کتاب­فروشان دعوت شده اند. وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین نظافت یزدی، جناب آقای دکتر معماریانی، دکتر مهدی فرهادی، دستیار مردمی سازی رئیس جمهور و اعضای محترم هیات امنا انجمن خوشه جز مدعوین این نشست می باشند.

خروج از نسخه موبایل