تخفیف تک فروشی نداریم

به گزارش خوشه، روابط عمومی انتشارات تیمورزاده اطلاعیه ای را در حمایت از کتابفروشان صبح امروز منتشر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
در پاسخ به نامه حدود 200 کتابفروش کشور در مورد حذف تخفیف فروش کتاب به مصرف کننده‌نهایی، روابط‌عمومی انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب اعلام می‌کند که از ابتدای مرداد ماه ۱۳۹۷، تخفیف عمومی تک‌فروشی در کتابفروشی و سایت خود را پس از 23سال حذف کرده و تمامی کتاب‌ها را به ‌بهای شناسنامه کتاب به فروش می‌رساند.
ناشران یادشده امیدوارهستند این حرکت جمعی تأثیر خود را در بهبود وضعیت کتابفروشان کشور به‌عنوان خط مقدم ارتباط فعال و رودررو با مشتری بگذارد. از سوی دیگر کتابفروشان نیز تمامی تلاش و مساعی خود را در بررسی و عرضه کتاب ناشران با توجه به رویکرد تخصصی خود، به کار بسته و با خوش حسابی آنان را در ادامه روند تولید کتاب‌های خود یاری کنند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:
هم‌صدا با کتابفروشان از تمامی نهادهای ذی‌ربط، وزارتخانه‌ها و سازمان ها و مساجد مستقر در شهرهای مختلف کشور که دغدغه‌های فرهنگی دارند، تقاضا می‌کنیم که در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از ارائه تخفیف – که لطمات جبران ناپذیری به کتابفروشان منطقه وارد می‌کند- بپرهیزند.

خروج از نسخه موبایل