دنیای کتاب

تخفیف تک فروشی نداریم

به گزارش خوشه، روابط عمومی انتشارات تیمورزاده اطلاعیه ای را در حمایت از کتابفروشان صبح امروز منتشر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
در پاسخ به نامه حدود 200 کتابفروش کشور در مورد حذف تخفیف فروش کتاب به مصرف کننده‌نهایی، روابط‌عمومی انتشارات تیمورزاده و نشر طبیب اعلام می‌کند که از ابتدای مرداد ماه ۱۳۹۷، تخفیف عمومی تک‌فروشی در کتابفروشی و سایت خود را پس از 23سال حذف کرده و تمامی کتاب‌ها را به ‌بهای شناسنامه کتاب به فروش می‌رساند.
ناشران یادشده امیدوارهستند این حرکت جمعی تأثیر خود را در بهبود وضعیت کتابفروشان کشور به‌عنوان خط مقدم ارتباط فعال و رودررو با مشتری بگذارد. از سوی دیگر کتابفروشان نیز تمامی تلاش و مساعی خود را در بررسی و عرضه کتاب ناشران با توجه به رویکرد تخصصی خود، به کار بسته و با خوش حسابی آنان را در ادامه روند تولید کتاب‌های خود یاری کنند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است:
هم‌صدا با کتابفروشان از تمامی نهادهای ذی‌ربط، وزارتخانه‌ها و سازمان ها و مساجد مستقر در شهرهای مختلف کشور که دغدغه‌های فرهنگی دارند، تقاضا می‌کنیم که در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از ارائه تخفیف – که لطمات جبران ناپذیری به کتابفروشان منطقه وارد می‌کند- بپرهیزند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه