دنیای کتابمعرفی کتاب

روایت دلاوری از «۹۷۶ روز در پس‌کوچه‌های اروپا» به چاپ دهم رسید

کتاب «۹۷۶ روز در پس‌کوچه‌های اروپا» اثر محمد دلاوری به چاپ دهم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «۹۷۶ روز در پس‌کوچه‌های اروپا» اثر محمد دلاوری به چاپ دهم رسید.

نویسنده در این کتاب و در خلال بازگویی اتفاقات روزانه که با چاشنی طنز نیز همراه است، سعی می‌کند بگوید که مردم اروپا چگونه فکر می‌کنند و جامعه، اقتصاد و سیاست در آن کشور چگونه سامان یافته است. چه اتفاقی در اروپا رخ داده که آنها در زمره کشورهای توسعه یافته قرار گرفتند و امروز به طور عمده کشورهایی همراه با بحران اقتصادی به شمار می روند.این کتاب حاصل حدود سه سال زندگی محمد دلاوری خبرنگار صداوسیما در اروپاست که صرفاً یک سفرنامه نیست بلکه زندگی نوشته‌های وی است که با زبانی شیرین، مخاطب را با خود به عمق جامعه، سیاست، اقتصاد و فرهنگ اروپا می‌برد و با روایتی دلنشین، زوایای تازه‌ای از زندگی در قاره سبز را برای خواننده آشکار می‌سازد.

به گفته دلاوری آرمانشهر بودن اروپا و چرایی ایجاد این تصور از آن و چرایی ایجاد این حس در ذهن بسیاری از مردم مبنی بر اینکه اروپا سرزمین موعود برای زندگی است، از دیگر موضوعاتی است که در این یادداشت‌ها به آن توجه شده است.

انتشارات قدیانی این کتاب را در نوبت چاپ دهم با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

محمد دلاوری، نویسنده، خبرنگار، روزنامه‌نگار، مستندساز و مجری تلویزیون، متولد سال ۱۳۵۲ در تهران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با نوشتن در روزنامه کیهان آغاز کرد و بعدها با ورود به صداوسیما و ساخت برنامه «صرفا جهت اطلاع» به شهرت رسید.

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه