تازه های کتابدنیای کتاب

آغاز غرفه‌بندی و تجهیز بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز غرفه‌بندی و تجهیز بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: به دلیل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و همچنین برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در مصلای امام خمینی (ره)، محدودیت‌هایی برای آغاز عملیات اجرایی آماده سازی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران وجود داشت. طبق جدول زمان‌بندی، صبح شنبه (دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) ساعتی پس از پایان نماز عید فطر با همکاری خوب مسئولان مصلی، فعالیت‌ها آغاز و اولین محموله نیازهای پشتیبانی برای جانمایی در بخش‌هایی همچون ناشران داخلی و شبستان وارد مجموعه شد. 

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جانمایی‌ها در فضایی به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع صورت خواهد گرفت و در فاصله ۱۷ روز مانده به شروع این رویداد، باید بیش از سه هزار غرفه آماده شود. از امروز (سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲)، عملیات غرفه‌بندی و تجهیز بخش‌ها آغاز شد. 

صفری با اشاره به اجرای عملیات برق‌رسانی به بخش‌های مختلف نمایشگاه گفت: بسیار مهم است که همه بخش‌ها، دارای برق مطمئن و پایدار باشند. باید بتوانیم یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه، فضاهای مختلف را با رعایت نکات ایمنی برای ناشران آماده کنیم. 

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با تأکید بر اینکه محور فعالیت‌های ما، انجام خدمات رفاهی حول محور خانواده‌هاست، گفت: محوطه مصلی و بخش‌های مختلف نمایشگاه باید به‌گونه‌ای آماده شود که آرامش، رفاه و نیازهای مردم را تأمین کند. 

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن