تازه های کتابدنیای کتاب

ارسال رایگان برای خریداران بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

ارسال کتاب برای خریداران مجازی این دوره از نمایشگاه کتاب به سراسر کشور رایگان بوده و دریافت هر نوع هزینه از خریداران با عناوین مختلف طبق آیین‌نامه اجرایی نمایشگاه تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هزینه ارسال بسته‌هایی تا وزن دو کیلوگرم برای ناشران مبلغ ۱۲هزار تومان تعیین‌ شده و ارسال بسته‌هایی با قیمت فاکتور کمتر از  ۸۵ هزار تومان رایگان است. همچنین کتابفروشانی که در بخش مجازی نمایشگاه فعالیت می‌کنند برای ارسال بسته‌های خریداری شده  هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

ناشران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر ارسال کتاب‌های خریداری شده در بخش مجازی نمایشگاه توسط سامانه «پُست کتاب»، امکان تحویل کتاب در فضای نمایشگاه به صورت حضوری و همچنین ارسال از طریق خود ناشر را نیز خواهند داشت.

خریداران بخش مجازی سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خصوصا خریدارانی که دارای یارانه اعتباری خرید کتاب هستند می‌توانند در زمان حضور در نمایشگاه پس از انتخاب و خرید کتاب و پرداخت هزینه کتاب‌های خریداری شده  کتاب‌ها را  به صورت حضوری از ناشران حاضر در نمایشگاه تحویل بگیرند.

ارسال کتاب برای خریداران شکل مجازی این دوره از نمایشگاه به سراسر کشور رایگان بوده و دریافت هر نوع هزینه از خریداران با عناوین مختلف طبق آیین‌نامه اجرایی نمایشگاه تخلف محسوب می‌شود.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه