اخبار انجمندنیای کتابرویدادها

عزیز ایران

با “عزیز ایران” حال و هوای کتابفروشی ها تغییر می کند

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشه، محمد راهی مدیر عامل انجمن خوشه از برگزاری اولین پویش با عنوان « عزیز ایران » ویژه کتابفروشان به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

محمد راهی  با اشاره به این که شهید سلیمانی یک چهره محبوب برای همه ملت ایران است گفت: آنچه که در روز شهادت این شهید والامقام و استقبال از پیکر مطهر ایشان شاهد بودیم، آن حرکت عظیم مردمی  در سرتاسر ایران اسلامی، یک پیغام مهم داشت و آن پیغام این بود: حاج قاسم عزیزِ همه مردم ایران است.

راهی در ادامه گفت: پویش «عزیز ایران» با محوریت شخصیت شهید سلیمانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت ایشان برای اولین بار ویژه کتابفروشان کشور برگزار خواهد شد و حال و هوای کتابفروشی­ها تغییر خواهد کرد. مدیران کتابفروشی با طراحی ویترین کتابفروشی، طراحی فضای داخلی فروشگاه، چیدمان میز مختص به کتب شهید و برگزاری رویدادهایی از این دست می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

مدیران کتابفروشی بعد از طراحی و اجرای هر یک از موارد بیان شده برای شرکت در پویش، با ارسال عکس، ویدیو و یا مستندات تا 19 دی ماه  به شماره 09929912812 (در شبکه های اجتماعی) وارد پویش شده و در قرعه کشی نهایی شرکت داده خواهند شد.

محمد راهی با اشاره به همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران در تامین جوایز این پویش گفت: 50 میلیون تومان جوایز نقدی و اعتباری برای این پویش در نظر گرفته شده است. به 4 کتابفروشی هر کدام 10 میلیون تومان به قید قرعه اعتبار خرید از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تعلق خواهد گرفت همچنین به 10 کتابفروشی هر کدام 1میلیون تومان به قید قرعه اختصاص خواهد یافت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن