دنیای کتاب

تخفیف‌های ویژه در پاییزه کتاب به مناسبت روز میلاد پیامبر(ص)

به گزارش خوشه، نیکنام حسینی‌پور؛ مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایبنا با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه، درباره رویکرد‌های اصلی در این طرح حمایتی بیان کرد: در طرح پاییزه 97 همانند طرح تابستانه، مناطق محروم از افزایش اعتبار برخوردار خواهند شد. علاوه‌براین، نگاه ویژه‌ای به کتاب‌‌فروشی‌ محله‌‌ها در تهران و سایر استان‌ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به رویکرد اصلی طرح پاییزه 97 افزود: اهداف در اجرای طرح پاییزه در راستای اهداف تابستانه است، بنابراین برای حمایت از نویسندگان برای کتاب‌‌های تالیفی 25 و برای کتاب‌های ترجمه 15 درصد تخفیف پیش‌بینی شده است.

مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب ادامه داد: زمان آغاز طرح در تهران سه روز دیر‌تر از سایر شهرستان‌هاست، بنابراین در تهران هشت روز و در سایر نقاط ایران طرح پاییزه 11 روز اجرا می‌شود. 24 آبان‌ماه زمان احتمالی آغاز طرح است.

حسینی‌پور با اشاره به برنامه‌ویژه طرح پاییزه کتاب 97 گفت: با توجه به نزدیکی سالگرد میلاد حضرت رسول (ص) با هفته کتاب، در صورت تامین اعتبار، چهارم آذر‌ماه برای طرح پاییزه، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب در نظر گرفته خواهد شد.

کتاب‌‌فروشان برای مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه با نشانی ketab.ir ثبت‌نام کنند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه