تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب درباره شهید صدرزاده رونمایی شد+فیلم

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» با حضور رئیس جمهور و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه و بسیج در مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

تقریظ‌های رهبر معظم انقلاب بر دو کتاب درباره شهید صدرزاده رونمایی شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، «اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد» و «پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» با شعار «مثل مصطفی»، از صبح تا ظهر امروز دوشنبه 30 مردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج و جمعی دیگر از شخصیت‌های ملی و فرماندهان سپاه و بسیج، از تقریظ رهبری بر دو کتاب در مورد شهید مصطفی صدرزاده رونمایی شد.

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری در این مراسم اظهار کرد: پیام شهدا این است که راه آن‌ها خوف، اندوه و حزن ندارد چراکه راه خداست و در خدا باید ثابت قدم بود، با قدرت حرکت کرد و متزلزل نشد.

وی ادامه داد: انتشار تقریظ رهبری پایان یک کار نیست بلکه آغاز یک رویداد مستمر فرهنگی است تا در قالب‌های متنوع فرهنگی از جمله فیلم، سرود و نمایش محتوای این آثار فاخر به جامعه منتقل شود.

 

 

کتاب «اسم تو مصطفاست» زندگی نامه داستانی شهید صدرزاده به روایت همسر این شهید است که به قلم راضیه تجار نگارش شده و توسط روایت فتح منتشر شده است.

همچنین کتاب «سرباز روز نهم» روایتی از زندگی و زمانه شهید مصطفی صدرزاده است که توسط محمدمهدی رحیمی، پریسا وزیر لو، فرزانه مرادی و نوید نوروزی پژوهش و به قلم نعیمه منتظری تدوین و توسط انتشارات راهیار منتشر شده است.

 

شایان ذکر است رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)‌، مساجد و هیئات سراسر کشور را از جمله هزاران هسته مقاومت دانستند و برخاستن یک جوان نورانی و شخصیت منور مانند شهید صدرزاده از یک روستا در اطراف شهریار را امیدآفرین خوانده و فرمودند: «ما از این مصطفیٰ‌های صدرزاده در تمام سرتاسر کشور بسیار داریم، هزاران داریم؛ اینها همه امیدبخش است.»

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه