رویدادها

فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند نقد می‌شود

به گزارش خوشه، به همت فرهنگسرای تهران و همکاری انتشارات تلاوت آرامش، جلسه نقد رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» با حضور نعیمه اسلاملو، نویسنده؛ سارا عرفانی، نویسنده منتقد؛‌ حجت‌الاسلام درانی، کارشناس مذهبی؛ حمید باباوند، کارشناس و مجری برگزار می‌شود.

رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند»، نوشته نعیمه اسلاملو است که توسط انتشارات تلاوت آرامش با تیراژ 16000 نسخه به چاپ ششم رسیده‌است.

این رمان دربارۀ زندگی دختری جوان به نام فرشته است. دختری که با ورود به فضای دانشگاه درگیر روابطی عاطفی می‌شود. فرشته که در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده، نمی‌خواهد وارد روابط خارج از چهارچوب شود ولی در عین حال خواستار تجربه حس شیرین “عاشقی” است. این تقابل و درگیری‌های ذهنی، آرامش فرشته را بر هم زده و زندگی او را وارد مرحله جدیدی می‌کند. آشنایی با خانم افتخاری باعث می‌شود تا او با مفهوم تازه‌ای از عشق آشنا شده و ماجراهای جذاب و جدیدی برای او رقم می‌خورد.

اسلاملو در این اثر به مقایسه دغدغه‌های دو نسل از زنان و دختران می‌پردازد و مشکلات و تفاوت‌ دیدگاه‌های آنان را به شکلی هنرمندانه در قالب رمانی عاشقانه به تصویر می‌کشد. الگوگیری از زندگی عاشقانه شهدا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این رمان بوده و تجربه این سبک زندگی را برای خواننده باورپذیرتر می‌کند.

جلسه نقد و بررسی رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» روز چهارشنبه ساعت 5 تا 7 بعدازظهر در فرهنگسرای تهران واقع در ضلع جنوبی میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ‌نو، فرهنگسرای تهران برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن