رویدادها

مسابقه «بخون، قهرمان‌شو» آغاز شد

به گزارش خوشه، پویش «بخون، قهرمان‌شو»، شرکت در مسابقۀ «بخون، قهرمان‌شو» از آغاز این هفته شروع به کار کرد. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت این پویش در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند و از 500 جایزه ویژه این مسابقه شامل 25 دوربین عکاسی، 25 دوچرخه، 25 پیراهن تیم‌ملی فوتبال با امضای یکی از ملی‌پوشان، 90 بن خرید کتاب، 250 شارژ 100 هزارتومانی، 100 بسته اینترنت یکساله همراه اول و البته 5 جایزۀ 10 میلیون تومانی یا پنج سفر به لبنان (جوایز پایانی و به انتخاب برندگان) بهرمند شوند.

این مسابقه با محوریت کتاب «جام‌جهانی در جوادیه» نوشته داوود امیریان درحال برگزاری است و تا اواسط مرداد‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 این پویش با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و قابل اعتماد بودن نوجوانان با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان، مستند مسابقه فاز، فدراسیون فوتبال، انتشارات قدیانی، شبکه امید، شبکه دو، ستاره اول، مرکز رسانه‌ای شیرازه، مسابقه تلویزیونی فرمانده، قرارگاه جهاد فرهنگی حنیف و اپلیکیشن طاقچه ویژه نوجوانان برپا شده و علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می­توانند به سایت این پویش به نشانیwww.ghahremansho.ir مراجعه نمایند یا عدد 1 را به 50001740 ارسال نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن