تازه های کتابدنیای کتاب

پخش ۸ ساعت برنامه از تلویزیون اینترنتی کتاب در طول برگزاری نمایشگاه

مدیر کمیته روابط‌عمومی نمایشگاه کتاب تهران، با اعلام خبر پخش 8 ساعت برنامه از شبکه تلویزیون اینترنتی کتاب در طول برگزاری نمایشگاه کتاب گفت که زیرساخت‌های فنی و استودیویی برای اطلاع‌رسانی و پوشش خبری شبکه‌های تلویزیونی مهمانان خارجی پیش‌بینی شده است.

مجید صحاف، مدیر کمیته روابط‌عمومی سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایراننمایش‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه روابط عمومی، عنوان کرد: در تعامل با پیامرسان بله، روزانه قرعه‌کشی بُن کتاب برای مخاطبان نمایشگاه کتاب داریم و براساس آن از میان کسانی که قصد دارند، حضوری یا مجازی از نمایشگاه خرید داشته باشند، در یک ساعت مشخص، قرعه‌کشی می‌شود.
 
وی افزود: طبق تعاملاتی که با سازمان صدا و سیما انجام شده، قرار است شبکه‌های مختلف رادیویی روزانه 10 ساعت برنامه از نمایشگاه داشته باشند؛ همچنین شبکه‌های یک، «پویا» و «امید» نیز ویژه، نمایشگاه کتاب تهران را پوشش خبری می‌دهند، علاوه براین تلویزیون اینترنتی کتاب، روزانه 8 ساعت برنامه از این رویداد خواهد داشت.
 
صحاف همچنین به بخش دیگر اقدامات کمیته روابط عمومی اشاره کرد و گفت: امسال زیرساخت‌های فنی و استودیویی فراهم شده است تا شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی، استانی و حتی شبکه‌های تلویزیونی مهمانان خارجی نمایشگاه نیز از این فرصت برای اطلاع‌رسانی و پوشش خبری نمایشگاه استفاده کنند.
 سی و چها
وی تاکید کرد: اپلیکیشن «نشان» نیز مانند سال گذشته کنار نمایشگاه کتاب تهران است تا بازدیدکنندگان به راحتی به غرفه‌های مدنظر خود دسترسی داشته باشند؛ در این اپلیکیشن موقعیت مصلی، امکانات موجود در نمایشگاه و غرفه‌ها به خوبی فراهم خواهد شد تا بازدیدکنندگان بدون سردرگمی خرید و بازدید کنند.
 
صحاف با بیان اینکه کارت خبرنگاران و رسانه‌هایی که در سایت ثبت‌نام کرده‌اند در حال صدور است، گفت: امسال فضایی با عنوان «پرس سنتر» پیش‌بینی شده است تا خبرنگاران بتوانند از خدمات این  بخش استفاده کنند و به صورت نامحدود اخبار نمایشگاه را پوشش بدهند.
 
به گزارش ایبنا؛ سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه