تازه های کتابدنیای کتاب

«چهل حدیث حجاب» اثری درباره ازدواج و حجاب به کتابفروشی‌های انقلاب رسید

کتاب «چهل حدیث حجاب» به قلم حجت‌الاسلام‌ «محمدحسن رحیمیان» توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پیامبر گرامی اسلام در حدیث معروف اربعین که شیعه و سنی آن را به طرق متعدد روایت کرده‌اند؛ توصیه‌ای به گردآوری، نگارش و حفظ چهل حدیث کرده است. این حدیث، محور اصلی «اربعین نگاری» و مهم‌ترین عامل و انگیزه مسلمانان در نگارش کتاب‌های اربعین بوده است. در این کتاب‌ها چهل حدیث از احادیث معصومان در موضوعات مختلف اعتقادی و اخلاقی گردآوری شده و بعضاً شرح و توضیح داده شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ «محمدحسن رحیمیان» تولیت محترم مسجد مقدس جمکران نیز با انگیزه تبیین جایگاه زن در نگاه اسلام، چهل حدیث درباره حجاب، نگاه و ازدواج جمع‌آوری کرده است. به امید آنکه با بهره گرفتن از سخنان نورانی مکتب وحی و گذاشتن نواهی الهی و برخورد سلبی اسلام با گناهان و عوامل تباهی جامعه در کنار اوامر مؤکد و برخورد اثباتی آیین حق درباره ازدواج، راه سعادت جامعه فراهم شود و این کتاب را انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسانده است.

از دیگر کتاب‌های حجت‌الاسلام‌ «محمدحسن رحیمیان» در انتشارات کتاب جمکران چهل حدیث دیگری است به نام «دوستت دارم» که با انگیزه تقویت بنیان خانواده و تشدید محبت و الفت، چهل حدیث درباره عشق‌ورزی و آیین همسرداری را از کلام معصومان گردآوری شده است.

کتاب «چهل حدیث حجاب» به قلم حجت‌الاسلام‌ «محمدحسن رحیمیان» در ۷۴ صفحه و با قیمت ۱۸ هزار تومان توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه