آموزشدنیای کتاب

کارگاه بررسی مسائل حقوقی کسب‌وکار کتابفروشی

کارگاه آنلاین مسائل حقوقی کسب و کار کتابفروشی (مالیات)

مقدمه، مسائل حقوقی

حتماً می‌دانید که شما به عنوان یک کتابفروش از معافیت مالیاتی برخوردار هستید و برای استفاده از این معافیت، باید قوانینی را رعایت کنید و اقداماتی انجام دهید. مدیر کتابفروشی باید با این قوانین و اقدامات  آشنا باشد. شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار موظف به پر کردن اظهارنامه مالیاتی و ثبت نام در اداره‌ مالیات هستید و اگر تا به حال برای این مسائل اقدامی انجام نداده‌اید احتمالاً در آینده به مشکلات مالیاتی برخواهید خورد.

کارگاه مسائل حقوقی کسب‌وکار کتابفروشی با هدف آشنایی شما با مسائل مالیاتی کتابفروشی‌ها برگزار خواهد شد.

علت برگزاری این کارگاه، مشاهده مشکلات گوناگونی بود که کتابفروشی‌ها با اداره مالیات و مسائل مالیاتی روبرو هستند، در نتیجه ما در مدرسه کتاب با هدف کمک و رفع این مشکلات، تصمیم به برگزاری این کارگاه گرفتیم. امیدواریم با شرکت در این کارگاه قسمت قابل توجهی از سوالات مالیاتی شما را برطرف کنیم.

توجه: لینک شرکت در کارگاه 3 ساعت قبل از شروع کارگاه برای شما ارسال میگردد و امکان پرسش و پاسخ با اساتید نیز وجود دارد. در صورت بروز مشکلات احتمالی در ثبت نام و یا دریافت لینک با شماره 02166123090 تماس حاصل فرمایید.

 

در این کارگاه درباره چی صحبت می‌کنیم؟

در این کارگاه بخشی از مباحث مالیاتی که شاید کمتر با آنها روبرو شده اید را بررسی می‌کنیم:

  • معافیت مالیاتی کتابفروشی چیست؟
  • توضیح انواع معافیت مالیاتی
  • تکالیف مالیاتی چیست؟
  • برای استفاده از این معافیت باید چه مواردی را رعایت کنید؟
  • مشکل مالیاتی کالا و کتاب را در کنار هم چگونه حل کنیم؟
  • اظهارنامه مالیاتی چیست؟ چگونه و چه زمانی باید اظهارنامه را ارسال کنیم؟
  • تبصره ماده 100 چیست و چه کارایی دارد؟

درباره محسن زمانی

آقای زمانی کارشناس ارشد رشته حسابداری و رئیس هیئت مدیره موسسه مهام هستند که تجربه همکاری با بیش از 50 شرکت تجاری در مسائل مالیاتی را دارند و با قوانین حقوقی این حوزه و نیز پیچ و خم‌های اداره دارایی و مالیات به خوبی آشنا‌ هستند.
البته برای حل‌وفصل کارهای مالیاتی تسلط به حقوق کافی نیست و نیازمند اشراف خوب به مدیریت مالی و حسابداری هم هست؛ ایشان کارشناس ارشد رشته حسابداری هستند.

درباره کارگاه مسائل حقوقی کسب‌وکار کتابفروشی

کارگاه‌های برخط و دوره‌های آموزشی مدرسه کتاب  با هدف بالا بردن سطح کیفی کتابفروشی‌ها برگزار می‌گردد و برای رسیدن به این مطلوب تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا کیفیت خوبی را در کلاس و کارگاه های برخط تجربه کنید. تمامی محتوای موجود در سایت مدرسه کتاب در استودیو مدرسه کتاب ضبط شده و در اختیار شما قرار می گیرد..

کارگاه در تاریخ  یکشنبه 1401/3/22 به صورت برخط(آنلاین) برگزار خواهد شد. پس از تکمیل عضویت و ثبت نام در کارگاه،  لینک شرکت در کلاس 3ساعت قبل از شروع برای شما ارسال می‌گردد.
درضمن پس از پایان جلسه به شرط عدم غیبت در کارگاه، به فایل ضبط شده آن دسترسی خواهید داشت.

 

ثبت نام در کارگاه:

کارگاه بررسی مسائل حقوقی کسب‌وکار کتابفروشی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه