تازه های کتاب

کتاب “دل پلاس”؛ روایتی داستانی از جهادگرانه‌هایی علیه کرونا به چاپ رسید

کتاب "دل پلاس"؛ روایتی داستانی از جهادگرانه‌هایی علیه کروناست که به قلم نویسنده خوش ذوق و انقلابی کشومان، محمد علی جعفری به رشته تحریر درآمده است.

کتاب “دل پلاس”؛ روایتی داستانی از جهادگرانه‌هایی علیه کروناست که به قلم نویسنده خوش ذوق و انقلابی کشومان، محمد علی جعفری به رشته تحریر درآمده است.
پیش از این محمد علی جعفری با آثاری چون عمار حلب، آرم جان، سربلند، عروسی لاکچری، قصه دلبری و… به جامعه کتابخوان معرفی شده است.

 

بیش از یک سال است که ویروس منحوس کووید ۱۹ درکشورمان شیوع پیداکرده و فاصله‌های زیادی را بین مردم کشور عزیزمان انداخته است. ویروسی که اوایل دستِ‌کم گرفته بودیمش و  شاید خیلی‌های توجهی به آن نداشتند؛ اما کم‌کم و با شنیدن اخبار وحشتناک جهانی و نیز خبرهایی در مورد دوستان و آشنایان و اقواممان که درگیر ویروس شده‌اند، ترس رخنه کرد در وجودمان و آرام آرام باعث شد که خیلی از مکان‌ها و جمع‌ها از هم بپاشد و فاصله بیفتد بین آدم‌ها و  دل هایشان.

در این میان عده‌ای همچون دوران سخت 8سال دفاع مدس با از خودگذشتگی و به صورت جهادی به میدان آمدن و از این فاصله ها جلوگیری کردن و با رفتار همدلانه‌شان، بذر محبت‌ها و دل‌گرمی‌را در دل هموطنان عزیزمان پاشیدند و با رفتارشان روح امید را در کشور زنده کردند همدلی‌ای که در تاریخ ثبت خواهد شد و ماندگار.
نویسنده در این اثر به سراغ نیروهای جهادی که در روزگار کروناویروس دل به خطر داده و وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس شده اند، رفته است. جهادگرانی که در عرصه‌های مختلفی چون: غسالی، دوخت ماسک، تهیه آبمیوه، کمک به کادر درمان و خبرنگاران به صورت مردمی فعالیت داشته‌اند.

در هر یک از روایت‌های دل‌پلاس با ابعادی از همدلی مجاهدانه آشنا می‌شویم که پازل برادری و مواسات را تکمیل می‌کند.

 

این کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی با قیمت 40 هزار تومان به چاپ رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه