اخبار انجمنتازه های کتابدنیای کتاب

چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشه، چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه 27 و 28 دیماه 1402 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
همزمان با رونمایی از پوستر این نشست، محمد راهی مدیرعامل انجمن خوشه درباره چهاردهمین نشست سراسری کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: نشست امسال در سالن جلسات هتل ولایت در مشهد مقدس و با محوریت شعار «فتح قله با حرکت جمعی در تشکیلات ایمانی» و با حضور مسئولان و اهالی حوزه کتاب و مدیران بیش از ۱۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور برگزار میگردد.
وی با بیان اینکه این نشست هر ساله به عنوان تنها اجتماع کتابفروشان سراسر کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: این برنامه با محوریت برنامه‌های گفت‌وگوپایه و به صورت کارگاهی طراحی شده است و از جمله آن، کارگاه آموزش و ارتقای مهارت های کتابفروشی، کارگاه داده کاوی و بررسی مهم ترین برنامه های کتابی کشور است و نیز مسئولین و متولیان فرهنگی کشور  به این نشست جهت تبادل نظر و حل مسائل کتاب­فروشان دعوت شده اند. وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین نظافت یزدی، جناب آقای دکتر معماریانی، دکتر مهدی فرهادی، دستیار مردمی سازی رئیس جمهور و اعضای محترم هیات امنا انجمن خوشه جز مدعوین این نشست می باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه