تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

«قهوه تلخ در مرصاد»، روایتی از ایثار و فداکاری کادر درمان در کرونا

کتاب «قهوه تلخ در مرصاد»، خاطرات تلخ و شیرین مدافعان سلامت در نبرد با کرونا به قلم مهدی عجم توسط انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، کتاب «قهوه تلخ در مرصاد»، خاطرات تلخ و شیرین مدافعان سلامت در نبرد با کرونا به قلم مهدی عجم توسط انتشارات ۲۷ بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد.

بخشی از این کتاب در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات سوره مهر با عنوان آب پرتقال کربلای ۵، شامل ۱۳۵ خرده روایت کرونایی از خاطرات پزشکان و پرستاران منتشر شد. در این اثر، با افزودن خاطراتی از سایر کادر شریف درمان، کتاب در۶ فصل، علاوه بر بخشی از گلچین آن خاطرات، روایت‌هایی خواندنی از تکنسین‌های شریف عرصه تشخیص، مانند آزمایشگاه ویروس شناسی و بخش تصویربرداری پزشکی و همچنین عزیزان خدماتی و انتظامات بیمارستان، از روزهای اوج کرونا، به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«بچه که بودم، خاطرم هست پدرم زیاد به جبهه می‌رفت و همیشه در عالم کودکی برایم سوال بود که او چطور زن و بچه‌هاش را راحت می‌گذارد و به جبهه می‌رود؟! با وقوع بحران کرونا، وقتی خودم خانواده را تنها گذاشته و برای خدمت به مردم در بخش سی تی اسکن رفتم و مدت‌ها به منزل نمی‌رفتم، راز ماجرای جبهه رفتن پدرم برایم روشن شد. 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه