دنیای کتاب

کتابفروشی نشر افق، کتاب می‌خرد!

به گزارش خوشه، کتابفروشی نشر افق که در خیابان انقلاب تهران واقع است، طی چند تابستان گذشته، طرح خرید کتاب از مخاطبانش را آغاز کرده که این طرح تابستان امسال هم اجرا می‌شود.

به این ترتیب، فروشگاه شماره یک این ناشر که در خیابان انقلاب واقع است، از مشتریان و مخاطبان خود دعوت کرده تا مانند روال پیشین کتاب‌های خود را به این کتابفروشی بفروشند. زمان اجرای این طرح هم از اول تا ۳۱ شهریور اعلام شده است.

طبق اعلانی که نشر افق داده، مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌هایی را که پیش‌تر خریداری کرده‌اند و از عناوین چاپ شده این ناشر هستند، با یک سوم قیمت پشت جلد به این کتابفروشی واگذار کرده و در عوض، محصولات موجود در کتابفروشی را یا پول نقد دریافت کنند. کتاب‌هایی که به این کتابفروشی واگذار می‌شوند، باید از عناوین نشر افق و از نظر ظاهر سالم باشند.

مسئولان این فروشگاه، کتاب‌های خریداری شده‌ را با نصف قیمت پشت جلدشان، دوباره عرضه خواهند کرد.

هدف این ناشر و کتابفروشی از اجرای طرح مذکور، حمایت از کتاب‌خوان‌های جامعه عنوان شده است. به علاوه حفاظت از محیط زیست نیز دیگر انگیزه اجرای این طرح عنوان شده است. چون کتاب‌های واگذارشده به این کتابفروشی، با برچسب سبز مشخص خواهند شد. برای این کتاب‌ها دو قفسه ویژه در این کتابفروشی در نظر گرفته شده است.

این کتابفروشی در خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو واقع شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه