تهراندنیای کتاب

کتابگردیِ تصویری، کتابفروشی «به‌نشر» تهران

به گزارش خوشه و به نقل از گروه فرهنگ و هنر مشرق – یکی از علل رونق کار نویسندگان و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب، گسترش نسبی ویترین های عرضه کتاب در این جبهه بوده است. حالا همه کسانی که دنبال کتاب های سالم و محصولات فرهنگی مناسب، کاربردی و ارزان هستند، دستشان خالی نمی ماند و در هر گوشه شهر پاتوق های مناسبی برای دسترسی به آن ها وجود دارد.

خبرنگار مشرق در پروژه «کتابگردی در تهران» به سراغ کتابخوانان حرفه ای رفته و همراه آن ها، راهی کتابفروشی های معتبر و معروف جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهر تهران شده است. در این سفرنامه تصویری شما ضمن آشنایی با زیر و بم یک کتابفروشی، به کمک فرد کتابخوانی که ما را همراهی کرده است، با چند عنوان از بهترین کتاب های آن کتابفروشی هم آشنا می شوید.

 

قسمت اول و دوم این کتابگردی را نیز ببینیم و بخوانیم:

کتابگردیِ تصویری / ۱ / کتاب اسم انقلاب به میزبانی زهره توکلی؛

کتابگردیِ تصویری / ۲ / کتابفروشی سوره مهر انقلاب به میزبانی فاطمه سلیمانی ازندریانی؛

پیشنهاد می کنیم بعد از همراهی با ما در این کتابگردی، خودتان هم شال و کلاه کنید و از حال و هوایی که ما تجربه کردیم، بهره ببرید.

در سومین قسمت از این کتابگردی، راهی کتابفروشی به‌نشر شدیم. همین پریروز بود که حامد صلاحی (محقق و فعال حوزه کتاب) ما را با فضای این کتابفروشی و برخی کتاب ها و محصولات فرهنگی آن آشنا کرد. ویراستاری، کارشناسی، معرفی و نقد، اداره نشست، نویسندگی مجله تلویزیونی کتاب و فرهنگ، مدیریت تولید، کارگزاری نشر و … از تجربیات حامد صلاحی در این گستره است که حالا باید «کتابگردی» را هم به آن افزود.

این فروشگاه در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، حوالی خیابان فخر رازی و دقیقا مقابل در اصلی دانشگاه تهران قرار دارد. این جا سالها کتاب های مذهبی و محصولات انتشارات به‌نشر را ارائه می داد اما چند سالی است که با تغییر ویترین، مجموعه متنوع و بی نظیری از همه کتاب های به روز و جدید جبهه فرهنگی انقلاب را با مدیریت مجموعه «کتاب فردا» به محوریت مهدی فقیهی نژادعرضه می کند. ویترینی در کنار خیابان دارد و در دو طبقه، کتاب ها را ارائه می کند. طبقه بالای فروشگاه، فضایی برای برگزاری نشست های ادبی و فرهنگی دارد و همچنین کتاب های کودک و نوجوان نیز در این طبقه قرار دارند.

ان شا الله این کتابگردی ها ادامه دارد…

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن