تازه های کتابدسته‌بندی نشدهدنیای کتابمعرفی کتاب

«الماس سیاه» خاطرات یک مبلغ در قلب آفریقا به چاپ رسید

کتاب «الماس سیاه» خاطرات زندگی سید محمد ذوالفقاری در قلب آفریقا، به قلم عطیه کشتکاران و با همت نشر معارف چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «الماس سیاه» خاطرات زندگی سیدمحمد ذوالفقاری در قلب آفریقا، به قلم عطیه کشتکاران و با همت نشر معارف چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

«الماس سیاه» به تجربه‌های زیسته پنج سال از زندگی حجت‌الاسلام  سیدمحمد ذوالفقاری در قلب آفریقا یعنی کشور کنگو دموکراتیک می‌پردازد. روند کتاب در سه بخش اصلی سامان یافته است: دانشگاه: ساختن و آموختن، خانواده: رنج‌ها و گنج‌ها، مردم: بایسته و دانسته. نویسنده کتاب با روایتی گرم و صمیمی فراز و فرودهای زندگی راوی را در این سه محور پی گرفته است و هر آنچه را برای کنجکاوی از زندگی مبلغی در آفریقا می‌خواهیم، به میدان آورده است.

رخدادهای واقعی و حیرت‌انگیز و حوادث زنده و معاصر از نقاط چشمگیرِ روایت این تجربه‌هاست. همه این‌‌ها از الماس سیاه معدنی ارزشمند برای آشنایی با تبلیغ بین‌المللی و فرهنگ و حال‌وهوای زیستن در آفریقا ساخته است.

 راوی به عنوان معلم، کنشگر فرهنگی و مبلغ دینی در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ با زیست مستمر در آفریقا و کشور کنگو دموکراتیک و حضور میدانی در کشورهایی مانند کنگو برازاویل و روآندا بر آن است تا با روایت تجربه‌ زیسته و تجربه‌نگاری، گامی در انتقال تجربه زیسته یک مبلغ و کنشگر حوزه بین‌الملل بردارد.

الماس سیاه در ۲۴۰ صفحه و به قیمت صد و ده هزار تومان به‌چاپ رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه