تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

«هفت هزار و سیصد و یک روز بعد» تازه‌ترین رمان سوره مهر منتشر شد

رمان «هفت و هزار و سیصد و یک روز بعد» تازه‌ترین اثر راضیه بهرامی‌راد در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، رمان «هفت و هزار و سیصد و یک روز بعد» تازه‌ترین اثر راضیه بهرامی‌راد در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

بهرامی‌راد در این رمان به زندگی و مشکلات زنی به نام سلما پرداخته است. زنی تنها که منتظر فرزندی است که چند سال قبل از او جدا کرده‌اند. مردم سلما را شوم می‌دانند، چون او چیزهایی می‌بیند که دیگران قادر به دیدن آن نیستند. همدم تنهایی او پری دریایی زیبا و آرامی است با چشمانی فیروزه‌ای که در کارون و نزدیک لنج سلما زندگی می‌کند.

استفاده از عنصر خیال یکی از ویژگی‌های برجسته کتاب است که با جنگ در خرمشهر گره خورده است. کتاب در سه فصل نگارش شده و جوانان و بزرگسالان مخاطبان اصلی آن هستند. «هفت و هزار و سیصد و یک روز بعد» از جمله رمان‌های درباره خرمشهر است که انتشارات سوره مهر از سال گذشته تاکنون چند جلد آن را همچون: موندو، وقتی حیات خواب بود، نورچشمی، میحانه میحانه، بَشکوچ، خون بُراده‌هایی از شهر منتشر کرده است.

«هفت و هزار و سیصد و یک روز بعد» در کارگاه قصه و رمان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تهیه شده و با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه در ۲۲۷ صفحه به قیمت ۱۲۵ هزار تومان در بازار کتاب موجود است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «‌کینه از کجا شکل می‌‌‌گیرد؟ به نظر سلما کینه طعمی‌‌ تلخ و تند داشت. جوری که قلب را به تپش می‌انداخت و جلوی چشمانش پرده می‌‌‌کشید. فراموشی نعمتی بود که کینه پس‌اش می‌‌‌زد. فکر کرد از کی طعم کلمات را چشیده!»

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه