دنیای کتاب

اولین دوره مسابقه عکس «ایبنما» با موضوع «میز کتاب هیئت»/ از میز فروش کتاب هیئت‌ها عکس بگیرید

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به مناسبت فرا رسیدن عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) اولین دوره مسابقه عکس «ایبنما» را با موضوع «میز کتاب هیئت» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در تمام این سال‌ها میز فروش کتاب و محصولات فرهنگی به بخش ثابت و پرطرفدار هیئت‌ها و مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تبدیل شده است. بسیاری از ما تجربه تهیه کتاب از غرفه فروش کتاب هیئت‌ها را تجربه کرده‌ایم و تصویر خوشایندی از آن در ذهن خود داریم. این غرفه‌ها یا میزهای کتاب در عین تشابه با یکدیگر زیبایی‌های منحصر به خود دارند که‌ آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند که سال به سال تغییر می‌کنند. خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) امسال بنا دارد عکس‌های کاربران خود از میز کتاب هیئت‌ها یا مطالعه کتاب در هیئت‌ها را در سایت خبرگزاری منتشر کند از این رو کاربران می توانند عکس‌های حرفه‌ای یا آماتور خود از میز کتاب هیئت‌ها را برای خبرگزاری کتاب ایران ارسال کنند.
این مسابقه در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود. هر عکاس در بخش تک عکس حداکثر می‌تواند ۵ عکس ارسال کند و نیز در هر عکاس می‌‌تواند با یک مجموعه عکس(۱۰ فریم) در این پویش شرکت کند.

 تصاویر ارسالی به همراه مشخصات(اسم هیئت و محل برپایی) در سایت و کانال های فضای مجازی خبرگزاری کتاب منتشر می‌شود و در پایان پس از داوری آثار منتخب و مشخص شدن آثار برگزیده مردمی به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.




این پویش از ابتدای محرم۱۴۰۲ آغاز می شود و تا اربعین حسینی ادامه دارد همه افراد علاقه‌مند به شرکت در این پویش، در هر رده سنی و از هر کجای ایران ، می‌توانند تصاویر خود را در پیام‌رسان‌های بله، ایتا، روبیکا و شاد به آیدی @ibnaadmin یا شماره 09915900496 ارسال کنند.

جوایز بخش تک عکس:‌
نفر اول 3 میلیون تومان
نفر دوم 2 میلیون تومان
نفر سوم  ۱ میلیون تومان
برگزیده مردمی 3 میلیون  تومان

جایزه مجموعه عکس
 نفر برتر ۵ میلیون تومان

مهلت ارسال آثار از  ابتدای محرم۱۴۰۲ الی اربعین حسینی تعیین شده است.

آثار برگزیده در سایت خبرگزاری به نشانی   www.ibna.ir و کانال های فضای مجازی به آدرس @ibna_official منتشر ‌می‌شود.

افتتاحیه نمایشگاه عکس‌های برتر همزمان با اهدای جوایز پس از اربعین حسینی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه