تازه های کتابدنیای کتاب

«همه»، «محرمانه میلان» و «چپ‌دست‌ها»، سه‌ رمان جدید شهرستان ادب

در روزهای پایانی سال ۹۹ و در آغاز سال تازه، سه رمان تازه مدرسه رمان شهرستان ادب روانه بازار نشر شد تا در دسترس علاقه‌مندان ادبیات داستانی معاصر قرار بگیرد.

 

در روزهای پایانی سال ۹۹ و در آغاز سال تازه، سه رمان تازه مدرسه رمان شهرستان ادب، روانه بازار نشر شد تا در دسترس علاقه‌مندان ادبیات داستانی معاصر قرار بگیرد.  

* یک معمای خانوادگی با رفتن پدر

در رمان «همه» نوشته تیمور آقامحمدی، پدر خانواده‌ای، بعد از بازنشستگی «همه» را رها می‌کند و می‌رود و حالا این رفتن و چرا رفتن، به اولین معمای زندگی مشترک آیدین و ناهید (دختر خانواده) تبدیل می‌شود که هیچ شباهتی به‌هم ندارند، اما درگیر یک سوالِ ذهنی مشترک و تلاش برای پاسخ‌دادن به آن می‌شوند. 

* رمانی معمایی و یک واقعه تروریستی

در رمان «محرمانه میلان» نوشته فرناز شهیدثالث، مخاطب با یک رمان معمایی مواجه است. تئو شایا، عکاس شناخته‌شده و مهاجر ایرانی ـ افغانستانی برای برگزاری نمایشگاه عکس به میلان دعوت شده است. همزمان، یک بمب‌گذاری تروریستی در میلان، سروصدای زیادی به پا می‌کند. تمام نشانه‌ها حکایت از این دارد که تئو عامل بمب‌گذاری بوده… 

* فراری‌دادن زندانی ماموریت جدید

چپ‌دست‌ها نوشته یونس عزیزی هم داستانِ زندان است.

نویسنده در این اثر به روایت مردی به‌نام آصف می‌پردازد که برای گذراندن دوره سربازی، در زندان خدمت می‌کند. او، قربانی نقشه یک قاچاقچی برای جابه‌جایی مواد مخدر و درگیر حوادث پس از آن می‌شود. حالا مأموریت جدید آصف، فراری‌دادن زندانی است….

انتشارات شهرستان ادب به‌ عنوان ناشر تخصصی شعر و داستان، آثار بسیاری از نویسندگان و صاحب‌قلمان مدرسه رمان را با تایید استادان صاحب‌نام منتشر کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه