اخبار انجمنتازه های کتابدنیای کتاب

گزارش سفر استانی البرز+ تصویر

سفر یک روزه مدیر عامل انجمن کتابفروشان خوشه و بازدید از کتابفروشی های استان البرز

استان البرز 15 کتابفروشی فعال دارد که سهم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از این تعداد دو کتابفروشی، آرامش و کتابشهر کرج است.

اولین دیدار راهی با حسن زمان وزیری مدیر کتابفروشی آرامش بود. کتابفروشی آرامش به مساحت تقریبی 80 متر می باشد که در آن علاوه بر کتاب ،محصولات فرهنگی،لوازم التحریر و هدایا هم عرضه می شود.
حساسیت و نظارت محتوایی کتب عرضه شده و چیدمان مناسب و منظم کالاها ، دسته بندی و قفسه بندی مناسب از ویژگی ‌های مثبت این کتابفروشی است .

یکی از نکاتی که آقای زمان وزیری به آن اشاره کردند مسئله «لزوم ذائقه سازی» و همچنین «وضعیت کالاهای غیر کتاب و نوشت‌افزار» در فروشگاه‌ها بود که با مدیرعامل خوشه به بررسی و تبادل نظر در خصوص آن پرداختند.

فروشگاه کتابشهر کرج دومین مقصد بازدیدها بود. این فروشگاه که از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه‌ای با سطح اقتصادی متوسط قرار گرفته که توسط حسین زمان وزیری اداره می گردد.


در کتابشهر علاوه بر قفسات کتاب با موضوعات متنوع، هدایا ، لوازم التحریر و تجهیزات نقاشی و طراحی نیز ارائه می‌شود و از آن دست کتابفروشی‌هایی هست که در نگاه اول مخاطب را جذب خود می‌کند.

کتابگردی
در این سفر یک روزه علاوه بر کتابفروشی های عضو انجمن ، بصورت منتخب از چند کتابفروشی دیگر شهر کرج نیز بازدید شد؛ کتابفروشی اکتبر ، شهر کتاب مهرشهر و کتابفروشی بهمن از جمله این بازدیدها بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه