دنیای کتابرویدادها

گزارش پویش سراسری کتابفروشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشه، پویش حمایت از مردم مظلوم فلسطین با واکنش سریع کتابفروشان در همان روزهای ابتدایی از خبر عملیات طوفان الاقصی در سراسر کشور آغاز شد.
از جمله این اقدامات، نصب پرچم فلسطین در فروشگاه و ویترین کتابفروشی، برگزاری رویداد مسئله محور، چهره کردن کتاب های مربوط به این حوزه و تخفیف 15 درصدی است
در ادامه این اقدامات کتابفروشان به برگزاری رویداد با حضور کارشناسان و نویسندگان حوزه فلسطین و با حضور پرشور مخاطبین کتابفروشی ها برگزار شد.

ما در داستان فلسطین چه نقشی داریم؟!
این عنوان پوستر کتابفروشی کتابهشر بوشهر بود که در 22 مهر ماه با دعوت از حجت الاسلام براتی فعال فرهنگی حوزه بین الملل به بحث و تبادل نظر به موضوع فلسطین پرداختند.


جشن امضا و تحلیل عملیات طوفان الاقصی در کتابفروشی کتابستان تهران با حضور آقای خضاب مترجم کتاب های:ده غلط مشهور درباره اسرائیل، تو زودتر بکش، فرمانده در سایه، که در 23مهرماه در این کتابفروشی برگزار گردید.
ابتدا آقای خضاب در مقدمه ای بیان کرد : وقتی راجع به موضوع فلسطین بخواهیم صحبت کنیم فقط کتاب هایی که را که به خود موضوع فلسطین پرداخته اند توجه نمیکنیم زیرا مشخصا به اتفاقات اخیر مربوط نیست چرا که تشکیل دولت نامشروع اسرائیل یک تغییرات ژئوپلیتیک به وجود آورده است و در منطقه چندین کشور را درگیر کرده است. در همین راستا مطالعه تمام کتاب های مرتبط با مقاومت را برای شناخت بهتر مسئله فلسطین لازم دانست.
و همینطور به سوالات شرکت کنندگان نسبت به جنگ اخیر در فلسطین اشغالی پاسخ دادند و در پایان به درخواست مخاطبان به امضاء تعدادی از کتاب ها پرداختند.

کتابفروشی سوره مهر کوهسنگی واقع در مشهد مقدس نیز در محور مقاومت به جهاد تبیین انتفاضه نیروهای مقاومت به گفتگو با مصطفی باقرزاده پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی و سید جواد نقوی پژوهشگر اجتماعی پرداخت.


کتابفروشی پاتوق کتاب شیراز با مدیریت آقای رحمانی نشستی با عنوان فلسطین خوانی با حضور محمد حسن فیاضی در تاریخ یازدهم آبان ماه برگزار کردند.


در تصاویر ذیل بخشی از برگزاری پویش توسط کتابفروشان را خواهید دید.

کتابفروشی کتابشهر/کرمان

کتابفروشی به نشر/تهران 

کتابفروشی اسم/تهران

کتابفروشی ترنجستان/تهران

کتابفروشی بین الملل/تهران

کتابفروشی آرامش/البرز

کتابفروشی کتابشهر/بوشهر

کتابفروشی کتابشهر/زاهدان

کتابفروشی کتابشهر/مشهد

کتابفروشی کتابشهر/اردکان

کتابفروشی کتابشهر/بهارستان

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه