دنیای کتاب

۲۳۳هزار نسخه کتاب به فروش رسید

به گزارش خوشه، با اجرای طرح تابستانه کتاب۹۸ در سراسر کشور تاکنون 233هزار و 280 نسخه کتاب به مبلغ 6 میلیارد و593میلیون و516هزار و 81تومان به فروش رسیده است.

در این طرح استان خراسان رضوی با ۶۸ کتابفروشی توانست با فروش 31 هزار و 886نسخه کتاب، رتبه پرفروش‏‌ترین استان‏ براساس کتاب را به خود اختصاص دهد و اصفهان با ۷۹ کتابفروشی و فروش 30هزار و 175 نسخه کتاب در جایگاه دوم قرار گرفته است. استان تهران نیز با ۹۵ کتابفروشی و فروش 27هزار و 971 نسخه کتاب در جایگاه سوم پرفروش‏‌ترین استان‏ بر اساس کتاب قرار گرفته است.

استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی نیز تاکنون جزو پرفروش‌ترین استان‌ها براساس مبلغ فروش در طرح تابستانه کتاب۹۸ شناخته شدند.

کتابفروشی کتاب رشد اهواز (شعبه نادری) با فروش 8هزار و 341 جلد کتاب رتبه نخست کتابفروشی ها را در اختیار دارد و کتابفروشهی های پردیس کتاب مشهد و دنیای کتاب قم در رتبه های بعدی قرار دارند.

در طرح تابستانه کتاب۹۸ هر فرد می‌تواند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح به میزان ۱۲۰ هزار تومان کتاب خریداری کند؛ علاوهبراین کتاب‌های تالیفی با یارانه۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵ درصدی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

طرح تابستانه کتاب ۹۸ با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» با ۶۵۳ کتابفروشی عضو در سراسر کشور، شامل ۴۹۷ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۵۶ کتابفروشی در شهرستان‌ها از ۲۵ تیرماه در استان‌ها و از ۲۷ تیرماه در تهران آغاز به کار کرده است و تا سوم مرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه