تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

انتشار خاطرات و دست نوشته‌های یک شهید در کتاب «او که از قبل انتخاب شده بود»

کتاب «او که از قبل انتخاب شده بود» مجموعه دست نوشته‌های شهید «فاضل شیرالی» است، توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، کتاب «او که از قبل انتخاب شده بود»  مجموعه دست نوشته‌های شهید فاضل شیرالی دربرگیرنده خاطراتی است که او در دوران دفاع مقدس از سال 1360 تا 1364 را به رشتهٔ تحریردرآورده است. شهید فاضل شرالی در این کتاب که جلد دوم خاطرات شهدای بندر ماهشهر به حساب می‌آید، به مباحث مختلفی پرداخته است و از خود و خاطراتی که در دوران دفاع مقدس داشته، مطالب نابی را بیان کرده است که  از جهات مختلف  ارزشمند است و قابلیت بررسی دارد. این دست نوشته‌ها و خاطرات از طرفی حوادث و اتفاقات دوران دفاع مقدس را نشان می‌دهد و از طرفی دیگر مخاطب این پیام‌ها؛ نسلی است که کمتر جنگ را دیده و یا در مورد آن شنیده است.

عادل شیرالی، برادر شهید به همراه نرگس شامحمدی این دست نوشته‌ها را در دسته بندی‌های موضوعی اخلاقی، عبادی، اعتقادی، سیاسی، تحکیم روابط خانواده، یادواره شهدا، در کتاب ارائه کرده اند که استفاده از مطالب برای مخاطب کتاب راحت‌تر باشد.

کتاب «او که از قبل انتخاب شده بود» در قطع رقعی و 168 صفحه چهار رنگ به قیمت 180 هزار تومان توسط موسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه