تازه های کتابدنیای کتاب

«راز انگشتر فیروزه» روایتی از ۱۷۱ روز زندگی با شهید مدافع حرم برملا شد

تازه ترین کتاب انتشارات خط مقدم با عنوان «راز انگشتر فیروزه» منتشر شد. این کتاب خاطرات شهناز عبدی همسر شهید مدافع حرم علی آقایی را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «راز انگشتر فیروزه» خاطرات شهناز عبدی همسر شهید مدافع حرم علی آقایی به قلم لیلا نظری گیلانده توسط انتشارات خط مقدم منتشر و روانه بازار نشر شد.

شهید علی آقایی از رزمندگان مدافع حرم بود که ۶ ماه بعد از شروع زندگی مشترک در بهمن ۱۳۹۴ به صورت داوطلبانه روانه جبهه مبارزه با تروریست‌های تکفیری شد و هفتم اسفند ماه ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید بزرگوار در دست تروریست‌های داعش جا ماند که با تلاش‌های تیم تفحص در تیرماه ۱۳۹۴ بعد از چهار سال دوری از خانواده به وطن بازگشت و در شهر اردبیل به خاک سپرده شد.

در این کتاب شهناز عبدی روایتی از زندگی کوتاه با این شهید بزرگوار را روایت کرده است و از دلهره‌هایی می‌گوید که بعد از بی‌خبری از همسرش با آن دست به گریبان بوده است.

در بخشی از این اثر آمده است: کارم شده بود نوشتن یادداشت برای علی و رفتن به سقاخانه. دیگر طاقتم طاق شده بود. هر بار که به سقاخانه می‌رفتم با حضرت ابوالفضل اتمام حجت می‌کردم و می‌گفتم: این سه شنبه هم گذشت ولی بدون بار آخره که می‌آم. همه میگن اینجا جواب می‌گیرن! پس چرا من جواب نمی‌گیرم؟

کتاب «راز انگشتر فیروزه» را لیلا نظری گیلانده در ۱۶۳ صفحه و شمارگان هزار نسخه با قیمت ۵۷ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن