تازه های کتابدنیای کتاب

محمد سرشار رئیس انجمن قلم شد

محمد سرشار در نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب جدید انجمن قلم ایران، به عنوان رئیس این انجمن انتخاب شد. پیش از این محسن پرویز عهده‌دار این مسئولیت بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب جدید انجمن قلم ایران، با حضور تمامی اعضای آن شامل رضا اسماعیلی، مریم پوریامین، راضیه تجار، محمد سرشار، احمد شاکری، رحیم مخدومی و سیداحمد میرزاده، همچنین محسن پرویز، رئیس هیئت‌مدیره سابق، دو تن از بازرسان دوره جدید علی‌الله سلیمی و خدیجه امیرخانی، همچنین مدیرمسئول انجمن، در محل دفتر انجمن قلم ایران برگزار شد.

سیداحمد میرزاده، مدیرمسئول انجمن، اداره جلسه را پس از قرائت قرآن و ارائه صحبت‌های مقدماتی توسط آقای محسن پرویز  برعهده گرفت.

سپس تک‌تک اعضا به ذکر نظرات خود درباره اهم وظایف هیئت‌مدیره جدید و شرایط افراد منتخب از میان خود برای تصدی مسئولیت‌های چهارگانه در هیئت‌مدیره پرداختند.

در نهایت، برای هریک از این مسئولیت‌ها با برگه به صورت جداگانه رأی‌گیری به عمل آمد. در نتیجه محمد سرشار به عنوان رئیس، سیداحمد میرزاده به عنوان نایب رئیس و سخنگو، رضا اسماعیلی به عنوان خزانه‌دار و مریم پوریامین به عنوان دبیر هیئت‌مدیره انجمن انتخاب شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه