دنیای کتابمعرفی کتاب

معرفی کتب پویش سفیر حسین ۳

معرفی کتب پویش سفیر حسین 3

در آستانه ایام محترم محرم الحرام، چهارمین پویش کتاب «سفیر حسین علیه‌السلام» به همت انجمن کتابفروشان جبهه‌ فرهنگی انقلاب اسلامی “خوشه” ، و همکاری جامعه ایمانی مشعر کار خود را آغاز کرد.
این پویش در چهارمین سالش با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در ایام ماه محرم برگزار می‌شود. پیش از این کارشناسان این حوزه در موضوعات مختلف، کتاب‌های پیشنهادی از سوی ناشران را بررسی و  23 عنوان  کتاب انتخاب شد.

کتب منتخب، با موضوعات اهل بیت و متناسب با ایام محرم به مخاطبین هیات معرفی خواهند شد. سبک زندگی، جمعیت، آسیب های اجتماعی، مهدویت، کسب و کار و اشتغال نیز از موضوعات محوری این پویش است که مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

معرفی و پخش تیزر از صدا وسیما، معرفی کتاب توسط سخنران و مداح، معرفی و انتشار کتاب در فضای مجازی، توزیع بروشور ، پخش کلیپ در هیئت، معرفی چهره به چهره کتاب، برگزاری گعده های کتاب‌خوانی، دعوت از نویسنده کتاب ، نصب پوستر و عرضه و توزیع کتاب از جمله اقدامات ترویجی در این پویش است.
کتاب‌های عرضه شده در این پویش به صورت امانی در اختیار سفیران(برپاکنندگان میز کتاب) قرار خواهند گرفت. همچنین حمایت‌های مالی و معنوی‌ از سوی انجمن خوشه و شرکت‌های پخش جهت ترویج و معرفی این آثار صورت خواهد گرفت.

لینک دریافت بروشور 23 عنوان کتاب:

صفحه اول بروشور

صفحه دوم بروشور

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن