تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

معرفی ۴ عنوان کتاب به مناسبت روز جهانی فلسفه

“چه کتابی معرفی میکنید”؟!!! سوال پرتکرارِ مخاطبین و اهالی کتاب، از کتابفروشی است که همواره مدیران کتابفروشی با آن سروکار دارند.
برای کمک به شما از امروز با نگاه به تقویم ماهانه کتابفروشی به معرفی کتاب خواهیم پرداخت. کتاب ها با توجه به مناسبت های پیش رو و متناسب با تقویم روزانه معرفی خواهند شد.

 

?فلسفه چیست؟یک پرسش فلسفی است

?موضوع: آشنایی با فلسفه

✍?غلامحسین ابراهیمی دینانی

انتشارات : نقدفرهنگ

رقعی/296ص/قیمت 110هزار تومان

مخاطب کتاب : جوان/میانسال/بزرگسال/خانم/آقا

? یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها، چیستیِ فلسفه است. استاددینانی که از اساتید برجسته فلسفه می‌باشد در این کتاب می‌کوشد اندیشه‌های خویش را در پاسخ به پرسش فلسفه چیست با خوانندگان به اشتراک بگذارد….

?کتاب دنیای شگفت انگیز فلسفه

?موضوع: آشنایی با فلسفه

✍?مارکوس ویکس

انتشارات : آفرینگان

وزیری/140ص/قیمت 32هزار تومان

مخاطب کتاب : جوان/میانسال/بزرگسال/خانم/آقا

? این کتاب به ما می‌آموزد که از ذهنمان به شیوه های کاملا جدید و هیجان‌انگیز استفاده کنیم. بیاموزیدم دقیق بنگریم و عمیق بیندیشیم و در پی پاسخ به دشوارترین سوالات زندگی باشیم. سوالاتی مانند «چرا من وجود دارم؟» و «چه کسی تصمیم می‌گیرد چه چیزی درست یا غلط است؟»…

 

?دنیای سوفی

?موضوع: آشنایی با فلسفه

✍?یوستین گوردر

انتشارات: نیلوفر

رقعی/607ص/قیمت 145هزار تومان

مخاطب کتاب : جوان/میانسال/بزرگسال/خانم/آقا

?دنیای سوفی کتابی است که برای افرادی که علاقه زیادی به فلسفه ندارند و تنها دوست دارند آشنایی جزئی با فلسفه داشته باشند بسیار کاربردی است. نویسنده این کتاب با خلاقیت هر چه تمام تر فلسفه و نکات ارزشمندی که هر کس باید در مورد این علم بداند را با زبانی ساده و روان بیان می. همین موضوع باعث شده تا دنیای سوفی به عنوان یکی از پر فروش ترین کتاب های دنیا همیشه حال خوشی را در صف فروش کتاب ها داشته باشد و به 60 زبان مختلف در دنیا خوانده شد…..

 

?آموزش فلسفه – جلد اول

?موضوع: آشنایی با فلسفه

✍?مرحوم علامه مصباح

انتشارات: چاپ و نشر بین الملل

وزیری/360ص/قیمت 74هزار تومان

مخاطب کتاب : جوان/میانسال/بزرگسال/خانم/آقا

?محتوای این کتاب ابتدا در موسسه درراه‌حق تدریس شده است و شاگردان استاد این مطالب را جمع آوری کردند و سپس استاد با قلم خود این مطالب را تکمیل نمدند. در این کتاب با ایجاد روحیه نقادی و نقدپذیری در دانشجو، تلاش شایسته ای برای تعالی بخشیدن به فلسفه صورت گرفته است. این شیوه میکوشد تا طرفداری متعصبانه از برخی متون و مکاتب فلسفی را ـ آن گونه که در گذشته تا حدودی رواج داشت ـ منتفی سازد و براندازد……

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن