تازه های کتابدنیای کتاب

پوستر سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

پوستر سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور فرهنگی وزیر و قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پوستر سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: از اهتمام معاونت امور فرهنگی و همه نهادهای دخیل در برگزاری این رویداد تشکر می‌کنم. امیدوارم این همراهی با برگزاری تا پایان سی‌‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تداوم داشته باشد.

وی افزود: در برگزاری نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور، نیازمند همکاری و‌ همراهی همه دست‌اندرکاران و‌ نهادها و اصحاب رسانه هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در تلاشیم نمایشگاه امسال، نقطه عطفی در ادوار برگزاری نمایشگاه باشد؛ علاوه‌براین امیدوارم امسال شاهد حضور گرم جامعه در نمایشگاه باشیم و مردم روزهای پرنشاطی را تجربه کند.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه امروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش کاملی از نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهم داد، گفت: امیدوارم در همدلی و عنایت همه بخش‌ها، مسئولان، تصمیم‌گیران کشور، قوای سه‌گانه، اصحاب فرهنگ و رسانه و نهادهای حمایتی، این نمایشگاه به مهم‌ترین رویداد در تاریخ ادوار، تبدیل شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری با بیشترین میزان وسعت و ‌ مشارکت برگزار خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه امسال کشورهای مختلفی نامزد کشور میهمان ویژه بودند، گفت: از میان این کشورها، تاجیکستان که کشور دوست و همسایه بود انتخاب شد و قرار است میهمانانی از کشورهای اروپا، آفریقا و آسیا در نمایشگاه حضور داشته باشند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور کتابفروشان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال ۲۰۰ کتابفروشی در نمایشگاه کتاب حضور دارند، می‌توان گفت که این رویداد در سال جاری از نظر کمی و کیفی رشد خوبی داشته است، کشور ما در شرایط فعلی در اوج دوره توسعه علمی و فرهنگی قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن