تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

چاپ دوم «زلزله ده ریشتری»/ رمانی که از آشوب کشور بعد از زلزله تهران می‌گوید

«زلزله ده ریشتری» یک رمان علمی‌ و تخیلی است که به وقایع سال‌های ۱۴۰۹ می‌پردازد به همت نشر کتابستان و به قلم نیما اکبرخانی به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «زلزله ده ریشتری» یک رمان علمی‌ و تخیلی است که به وقایع سال‌های ۱۴۰۹ می‌پردازد، این اثر به همت نشر کتابستان و به قلم نیما اکبرخانی به چاپ دوم رسید. 

نیما اکبرخانی نویسنده کتاب، ماجرا را از زمانی برای مخاطب خود بازگو می‌کند که در تهران زلزله‌ای ده ریشتری رخ می‌دهد و زیر و رو می‌شود. کشور در آشوبی بزرگ فرو رفته است و همه کشور درگیر بحران‌های بعد از این زلزله هستند که به خاک ایران از همه سو تجاوز می‌شود.

ترکیه از غرب، پاکستان از شرق، نیروهای ائتلاف غرب و کشورهای خلیج فارس از جنوب. اما این تمام ماجرا نیست. حمله اتمی اسرائیل با ده موشک هسته‌ای، تمام آنچه را که از تهران باقی ماند را هم به هوا فرستاد. رمان «زلزله ده ریشتری» رمانی آینده‌نگرانه است که به شکل روایت نوشته شده است. 

نویسنده به سراغ راویان مختلفی رفته است و از آن‌ها درخصوص ماجرای جنگ جهانی کبیر می‌پرسد و آن‌ها به او پاسخ می‌دهند. صحنه‌هایی که روح و ذهن مخاطب را تکان می‌دهد و با نگه داشتن مخاطب در جایی بین آینده و گذشته، او را وادار به تأمل می‌کند.

زلزله ده ریشتری را کتابستان در ۲۸۷ صفحه و با قیمت ۱۴۵ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه