دنیای کتابمعرفی کتاب

کتاب هایی برای کودکان در ایام عید

کتاب هایی که می توانیم در ایام عید برای کودکان بخوانیم

در ادامه معرفی کتاب هایی برای ایام نوروز ، این بار به معرفی کتاب ویژه کودکان پرداختیم.

چند عنوان از کتاب های خوب ویژه کودکان :

 

 

1-داستان های اشکان و اشکانه 3: از حرف تا عمل:

 

مجموعه ده جلدی «اشکان و اشکانه» داستان هایی است که بر اساس آیات قرانی نوشته شده اند و کودکان را با سبک زندگی اسلامی و قرآنی آشنا می کنند.
شما در هر کتاب، داستان هایی شیرین، جذاب و طنزآمیزی می خوانید که موضوعات آنها از آیات قرآنی گرفته شده اند، آیاتی که در آن خداوند سبک زندگی درست و موفقیت آمیز را به کودکان ما می آموزد.

 

 

2-یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی: که این طور!

 

داستان های این مجموعه ی 8 جلدی تخیلی اند و سعی دارند یکی از مفاهیم قرآنی را برای بچه ها به تصویر بکشند و ملموس تر کنند.در داستان این کتاب ،کرم خاکی نمی داند به چه دردی می خورد و به این خاطر،از باغچه بیرونش می کنندو…

 

 

3-کتاب تو بی نظیری:

 

«تو بی نظیری» نوشته مکس لوکیدو( -۱۹۵۵)، نویسنده آمریکایی کتاب‌های کودک است.

این داستان کودک درون هر کدام از ماست تا باور کنیم کسی وجود دارد که بدون توجه به ظاهر، دارایی‌ها و یا مهارت‌هایمان به ما عشق می‌ورزد تا با اطمینان به عشق او ارزش وجودی خود را فراموش نکنیم، به قضاوت های دیگران اهمیت ندهیم و در مسیر او حرکت کنیم.

از دیگر کتاب های این مجموعه:

ای کاش بینی من هم سبز بود

تو برای من عزیزترینی

هدیه مخصوص تو

 

 

4-مجموعه قصه های حنانه: عروسک مو طلایی:

«علی باباخانی» به عنوان نویسنده مجموعه 6 جلدی «قصه‎ های حنانه»، در این مجموعه کتاب داستان‌هایی درباره دختری به همین نام را روایت می‌کند که می‎خواهد برای مراسم جشن تکلیف مدرسه یک روزنامه دیواری با موضوع حجاب درست کند اما چیز زیادی در این باره نمی‌داند و به همین خاطر از دیگران کمک می‌گیرد.

 

 

5-پیروزمندان:

«پیروزمندان» روایت حمله بردن لشکری است به یک کشور کوچک. این لشکر، گمان می‌برند روش زندگی‌شان بهترین روش زندگی دنیاست. فرمانده‌شان به آن‌ها یادآوری می‌کند این لشکرکشی‌ها به نفع کشورهای همسایه است. این‌گونه می‌توانند مانند ما باشند.

 

 

برای تهیه کتاب ها به کتابفروشی های عضو خوشه در سراسر ایران مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن