دنیای کتاب

گزارش تفصیلی سفیر حسین ۲ (ع) منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشه، پویش سفیر حسین(ع) 2 برای سومین سال متوالی با هدف ترویج و معرفی کتاب در هیئات منتخب سراسر کشور برگزار شد. معرفی کتاب از تریبون، معرفی کتاب توسط سخنران و مداح، معرفی و انتشار کتاب در فضای مجازی، توزیع بروشور، پخش کلیپ در هیئت، معرفی چهره به چهره کتاب، برگزاری گعده های کتاب‌خوانی، دعوت از نویسنده کتاب ، نصب پوستر، عرضه و توزیع کتاب از جمله اقدامات ترویجی در این پویش بوده است. فراخوان شناسایی و انتخاب افراد به عنوان سفیر مروج کتاب در هر هیئت، اعم از برادران و خواهران به اطلاع کتابفروشان، مجموعه ها و فعالان فرهنگی شهرها رسید.

 سامانه‌ tarh.khooshe.org برای برگزاری پویش‌ها طراحی گردید که داوطلبان جهت ثبت نام به آن مراجعه کرده و پس از تکمیل ثبت‌نام، دبیرخانه بر اساس شاخص‌هایی از جمله علاقه‌مندی به عرصه کتاب و کتابفروشی، مسئولیت‌پذیری، دارای تعهد و انضباط مالی و … سفیران منتخب هیئت را انتخاب نمود.

 کتابفروشان هر استان با هماهنگی انجمن خوشه، همکاری خود را با سفیران آغاز نموده و کتاب‌های پویش و دیگر کتب مناسب برای برپایی نمایشگاه کتاب را در اختیار ایشان قرار دادند. علاوه بر محتوای تبلیغاتی مناسب برای هریک از کتب منتخب و پوستر معرفی، فهرست 31 عنوان کتاب پیشنهادی مناسب با ایام محرم و صفر نیز تهیه شده و در اختیار سفیران و کتابفروشان قرار گرفت. از اصلی ترین اهداف این پویش، معرفی و ترویج کتب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، شناسایی و جذب نیروی انسانی علاقه مند به کتاب می­باشد.

برای مشاهده گزارش کامل پویش سفیر حسین(ع) 2، نسخه pdf  گزارش را دانلود نمایید.

دانلود نسخه pdf :

گزارش نهایی سفیر حسین (ع) 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه