تازه های کتابدنیای کتابمعرفی کتاب

شرح قرآن آیت‌الله جاودان روانه بازار نشر شد

مجموعه کتاب‌های «دروس؛ شرح آیات قرآن کریم» برگرفته از سخنان آیت‌الله محمدعلی جاودان، از اساتید اخلاق شهر تهران، به تازگی توسط انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل چاپ و روانه بازار نشر شده است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مجموعه کتاب‌های «دروس؛ شرح آیات قرآن کریم» برگرفته از سخنان آیت‌الله محمدعلی جاودان، از اساتید اخلاق شهر تهران، به تازگی توسط انتشارات چاپ و نشر بین الملل با همکاری مؤسسه ایمان ماندگار و انتشارات واژه‌پرداز اندیشه، منتشر و روانه بازار نشر شده است.

جلد اول این مجموعه با عنوان «دروس؛ شرح آیات قرآن کریم» اواخر سال ۱۴۰۱ منتشر شد و دو جلد دیگر آن با موضوعات اخلاق و عقاید در نمایشگاه کتاب منتشر خواهد شد و آخرین مجلد آن با موضوع تاریخ اسلام در مرحله مستندسازی قرار دارد.

مطالب این مجموعه کتاب‌ها، برگرفته از نکاتی است که در بین سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۱ از سخنرانی‌های آیت‌الله جاودان استخراج شده و پس از تایپ، موضوع‌بندی، ویرایش و نیز مستند شدن به آیات و روایات تقدیم علاقمندان به معارف مذهب تشیع گردیده است.

این مجموعه تحت عنوان «دروس» به ۴ بخش تقسیم می‌شود:
۱ـ تفسیر و توضیح آیاتی از قرآن که بیشتر جنبه اخلاقی دارند.
۲ـ مباحث اخلاقی (شامل احادیث اخلاقی و مطالب حکمت‌آمیز بجز احادیث).
۳ـ نکات معرفتی، اعتقادی و سیاسی.
۴ـ تاریخ صدر اسلام و ذکر خیری از علما.

تدوین، گردآوری و ویرایش این مجموعه به عهده آقایان حسن سزاوار، حسن دلپذیر، محمدجواد محمدحسینی و مصطفی شاه‌محمدپور و به سرپرستی مؤسسه ایمان ماندگار بوده است.

این کتاب با ۱۴۴ صفحه و شمارگان هزار نسخه عرضه شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه